sobota, 10 sierpnia 2013

Sałatka mix z kukurydzą i rzodkiewką

Obfitość warzyw i owoców zachęca nas do wzbogacenia menu różnymi sałatkami. Łatwo dostępne są teraz zestawienia sałat (mix) do wyboru, które w połączeniu z dodatkami stanowią niebanalne sałatki. Dzisiaj moja propozycja: sałatka mix z rzodkiewką
 

Składniki:
puszka kukurydzy
mix sałat (wg uznania, np. rzymska, lodowa...)
pomidorki koktajlowe
½ pęczka rzodkiewek
2 cebulki dymki ze szczypiorkiem
sól i pieprz
sok z cytryny
łyżka oliwy
 
Wykonanie:
Sałaty umyłam, osuszyłam i podzieliłam na cząstki, do salaterki wysypałam kukurydzę odsączoną z zalewy, cebulki oczyściłam i pokroiłam drobno razem ze szczypiorkiem, pomidorki przepołowiłam. Do soku z cytryny dodałam sól i pieprz oraz oliwę. Sos dokładnie wymieszałam, żeby składniki dobrze się wymieszały.
Na półmisku rozłożyłam wszystkie składniki sałatki, polałam sosem.

 

Sałatkę można podać jako dodatek do mięsa na obiad, albo do pieczywa. Ja uwielbiam ją jako przystawkę. Spróbujcie. Jest bardzo smaczna i zawiera źródło witamin. SMACZNEGO! Krys
 

4 komentarze:

  1. Najlepsze są takie mix. Dodajesz co chcesz, a jaki efekt. Ładnie wygląda, Iwa

    OdpowiedzUsuń
  2. Taką właśnie sałatkę zrobiłam dzisiaj na obiad. Lubię takie, które szybko się robi. Smaczna i ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taką sałatkę uwielbiam.Polecam ,bo jest naprawdę fajna. Nam smakuje tj.rodzince.A rzodkiewka fajnie zaostrza smak. Prosta , smaczna ,zdrowa i do tego pięknie wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo nam smakowala.Wesola,kolorowa,wiosenna:)

    OdpowiedzUsuń