wtorek, 6 sierpnia 2013

Sos serowy z szynką

Ten przepis dedykuję tym wszystkim, którzy nie mają wprawy kulinarnej ale wielką chęć do gotowania. Dzisiaj proste danie z makaronem, którego przygotowanie nie jest czasochłonne, a efekt...smakowity. Przekonajcie się i zróbcie pyszny makaron z sosem serowym z szynką
 

 Składniki na 4 porcje:
2  trójkątne serki topione
300 g śmietany 18%
1 mała puszka groszku zielonego
4 pieczarki
4 plasterki szynki
1 łyżka masła
sól i pieprz
 
Wykonanie:
W rondelku roztopiłam masło, dodałam ser i śmietanę. Wymieszałam. Oczyściłam i pokroiłam  pieczarki. Groszek odsączyłam z  zalewy, pokroiłam szynkę i to wszystko dodałam do roztopionych serków.
 

 Dusiłam przez około 10 minut. Przyprawiłam  solą i pieprzem.
 
 

 Gotowym sosem polałam  makaron. Do tego sosu wybrałam włoski makaron wstążki.
 
 
Prawda, że nie było trudne? A teraz nie ma na co czekać... Życzę SMACZNEGO! Krys
 

6 komentarzy:

  1. Mój ulubiony zestaw to makaron z sosem. Bardzo lubię sosy na bazie serka. Aż mnie naszła chętka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry przepis na sos. Często taki robię, ale bez szynki. Spróbuję w wersji podanej przez Panią. Aneta

    OdpowiedzUsuń
  3. Super idealnie pasuje do makaronu.Proste do zrobienia a ile radochy przy jedzeniu :)) Mniam..mniam ..Pyszności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie czy śmietana to zwykła 18-stka kwaśna czy słodka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Do sosu dodaję śmietanę słodką. Pozdrawiam, Krys

      Usuń
  5. Kocham makarony z wszelkimi sosami a ten surowy musi być pyszny! Spróbuje!

    OdpowiedzUsuń