poniedziałek, 4 listopada 2013

Sałatka z pieczarkami

Sałatka ta znalazła się w moim „zestawie sałatkowym” bo jest bardzo smaczna, delikatna, aksamitna w smaku  i szybko się ją robi. Przepis dostałam od mojej bratanicy.  Dzięki Kasiu :)
  
Składniki:
4 jajka
ogórki kiszone
15 dag sera żółtego
30 dag pieczarek (surowych)
4 łyżki majonezu
sól/pieprz
Wykonanie:
Ser pokroiłam w bardzo drobną kosteczkę.  
 
 
 
 
Pozostałe składniki bardzo drobno posiekałam. Od tego właśnie zależy delikatność tej sałatki.
 

Wszystkie składniki wsypałam do miski.  Doprawiłam do smaku solą i pieprzem, dodałam majonez. Delikatnie wymieszałam i....podałam  na stół.

 
 
 
Zachęcam  do wykonania tej sałatki i zapraszam do ...stołu. SMACZNEGO! Krys
 

21 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa sałatka. Z chęcią wykorzystam przepis - brzmi bardzo apetycznie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krysiu już zasiadłam do stołu i częstuje się sałatką. Sałatka pieczarkowa to moja ulubiona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. moja mama robi podobną, jest bardzo smaczna ! lubię takie przysmaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tę sałatkę i ją uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tę sałatkę i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Minimalna ilość składników, a efekt-piorunujący :) Na pewno wykorzystam Twój przepis, Krysiu :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że mało składników i mało pracy a wiele przyjemności z jedzenia. Pozdrawiam, Krys

      Usuń
  7. Bardzo lubię sałatki, a z pieczarkami szczególnie. Pycha!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie składniki są smaczne, więc ich połączenie na pewno smakuje świetnie. Bardzo fajny przepis Krysiu:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sałatka jest niezwykle smaczna.Robię ją często ,szczególnie jak mam niespodziewanych gości.Tylko miast ogórków kiszonych dodaję ogórki konserwowe- wszystkim gościom smakowała właśnie ta sałatka.Lubię sałatki szybkie ,proste , i smaczne, one są po prostu najsmaczniejsze:) Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieczarki surowe czy ugotowane? Bo nie za bardzo wynika z przepisu. Pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieczarki dajemy surowe. Już dopisuję do składników. Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Sałatki z pieczarkami w takim wydaniu jeszcze nie jadłam. Brzmi smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie sałatki, ja sama robię bardzo podobną, ale dodaję troszkę rybki w pomidorkach :)
    Śliczny post Krysiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Ciekawa sałatka, nigdy nie jadłam ze surowymi pieczarkami...Ciekawe jak smakuje?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ile ma być ogórków kiszonych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj słoik (0,9 l) ogórków. Ale to też indywidualny smak. Można zwiększyć ilość jednych składników na korzyść innych. Pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Czegoś takiego jeszcze nie jadłam, muszę spróbować. :)

    OdpowiedzUsuń